Verzending en bezorging

Wat wilt u graag weten?

Wat is de levertijd en wat zijn de verzendkosten?

U vindt de levertijden die horen bij onze verschillende bezorgopties, evenals de kosten afhankelijk van de bestemming, op onze 'Leveringen en verzenden' pagina. Standaard levering is gratis voor bestellingen boven €75 in de Benelux.

Waarom is gratis bezorging ingesteld op een minimum van €75?

Dat is een goede vraag. Deze beslissing hebben we zorgvuldig genomen om u de beste kwaliteitsproducten te blijven bieden en tegelijkertijd de stijgende kosten te kunnen dekken.

Welke bezorgopties zijn beschikbaar?

U kunt al onze bezorgopties vinden op onze 'Leveringen en verzenden' pagina.

Hoe kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling checken?

Zodra uw bestelling is geaccepteerd, sturen we u een e-mail met een trackinglink, zodat u de voortgang kunt volgen. Klik op de link om de status van uw bestelling te bekijken.

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?

We sturen u een e-mail zodra uw bestelling is verzonden, zodat u weet wanneer u deze kunt verwachten. Als u uw pakket niet binnen onze gebruikelijke levertijden heeft ontvangen, volg dan deze stappen:

  • Controleer de geschatte levertijd voor uw type bestelling. Als uw bestelling gepersonaliseerde artikelen bevat, kan de verwerkingstijd 1 tot 7 extra werkdagen in beslag nemen, afhankelijk van het volume.
  • Ga naar uw persoonlijke account om de status van uw bestelling te controleren.
  • Controleer de bezorgstatus van uw bestelling met de trackinglink die we u hebben gestuurd.
  • Geen trackinglink ontvangen? Kijk dan in uw spammap en controleer het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven.
  • Heeft u een kennisgeving ontvangen over een gemiste levering? Mogelijk is uw pakket bij een buurman afgeleverd of bij een lokaal afhaalpunt achtergelaten.