U vindt de levertijden die horen bij onze verschillende bezorgopties, evenals de kosten afhankelijk van de bestemming, op onze 'Leveringen en verzenden' pagina. Standaard levering is gratis voor bestellingen boven €75 in de Benelux.
Waarom is gratis bezorging ingesteld op een minimum van €75?
Dat is een goede vraag. Deze beslissing hebben we zorgvuldig genomen om u de beste kwaliteitsproducten te blijven bieden en tegelijkertijd de stijgende kosten te kunnen dekken.
Welke bezorgopties zijn beschikbaar?
U kunt al onze bezorgopties vinden op onze 'Leveringen en verzenden' pagina.
Hoe kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling checken?
Zodra uw bestelling is geaccepteerd, sturen we u een e-mail met een trackinglink, zodat u de voortgang kunt volgen. Klik op de link om de status van uw bestelling te bekijken.
Wat moet ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?
We sturen u een e-mail zodra uw bestelling is verzonden, zodat u weet wanneer u deze kunt verwachten. Als u uw pakket niet binnen onze gebruikelijke levertijden heeft ontvangen, volg dan deze stappen:
Controleer de geschatte levertijd voor uw type bestelling. Als uw bestelling gepersonaliseerde artikelen bevat, kan de verwerkingstijd 1 tot 7 extra werkdagen in beslag nemen, afhankelijk van het volume.
Ga naar uw persoonlijke account om de status van uw bestelling te controleren.
Controleer de bezorgstatus van uw bestelling met de trackinglink die we u hebben gestuurd.
Geen trackinglink ontvangen? Kijk dan in uw spammap en controleer het e-mailadres dat u bij de bestelling heeft opgegeven.
Heeft u een kennisgeving ontvangen over een gemiste levering? Mogelijk is uw pakket bij een buurman afgeleverd of bij een lokaal afhaalpunt achtergelaten.