Bestellen
Wat wilt u graag weten?
Bij ons bestellen is heel eenvoudig. Log in op uw account en bekijk ons assortiment.
Heeft u een product gevonden dat u wilt? Klik dan op 'Toevoegen aan winkelwagen'. U kunt verder winkelen of, als u klaar bent, op 'Winkelwagen bekijken' klikken om naar de kassa te gaan.
Als u eerder adressen in uw account heeft opgeslagen, worden deze automatisch ingevuld bij het afrekenen. Dit maakt het bestelproces sneller en eenvoudiger. Zo niet, dan kunt u de gegevens handmatig invoeren.
Controleer al uw gegevens goed voordat u de bestelling plaatst. We sturen u een e-mail zodra uw bestelling is geaccepteerd.
Ja, klik op het pictogram 'Mijn winkelwagen' bovenaan de webpagina en u ziet de items die u al heeft toegevoegd.
Gebruik de + knop om meer van uw favoriete items toe te voegen, of de - knop om het aantal te verminderen. Wilt u een item verwijderen? Klik dan op de prullenbak.
Ja, tijdens het afrekenen kunt u het afleveradres kiezen. Als u bent ingelogd op uw account, wordt de bestelling naar het standaardadres verzonden, maar u kunt een nieuw adres toevoegen door op 'Een nieuw adres toevoegen' te klikken. U kunt het afleveradres onderscheiden van het factuuradres.
Wij informeren u per e-mail zodra uw bestelling is verzonden. U ontvangt tevens een link waarmee u de voortgang van uw bestelling kunt volgen of de levering kunt traceren.
Vanwege de snelle orderverwerking is het helaas niet mogelijk een bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. U kunt echter contact opnemen met onze klantenservice via de rubriek 'Contact opnemen'.
U kunt onze retourvoorwaarden raadplegen om uw bestelling naar ons terug te sturen
Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, kunnen we deze niet meer wijzigen. Neem echter contact op met onze klantenservice via de rubriek 'Contact opnemen'.
Onze oprechte excuses voor deze situatie; we streven ernaar al onze klanten artikelen van de hoogste kwaliteit te bieden. Neem contact op met onze klantenservice via de rubriek "Contacteer ons" en geef ons meer informatie zodat we het probleem kunnen onderzoeken.
Om het proces te versnellen, zou het nuttig zijn als u de volgende informatie bij de hand heeft voordat u contact met ons opneemt. Geen zorgen als u deze niet bij de hand heeft, we kunnen u helpen zodra u contact met ons opneemt.
- Bestelnummer
- Productcode
- Beschrijving van het defect
- Ondersteunende afbeeldingen van het defect, indien beschikbaar
Zodra we het probleem hebben onderzocht, informeren we u per e-mail over de te nemen stappen.
Het spijt ons oprecht dat dit is gebeurd. Fouten kunnen voorkomen, maar we lossen dit graag voor u op. Neem alstublieft contact met ons op via de rubriek 'Contact opnemen'. Om het probleem op te lossen, hebben we de volgende informatie nodig:
- Bestelnummer
- Ontvangen artikel
-
Besteld artikel
Zodra we het probleem hebben geïdentificeerd, laten we u weten per e-mail welke stappen we zullen nemen.
We vinden het jammer om te horen dat u uw bestelling beschadigd heeft ontvangen. Hoewel dit helaas kan gebeuren, staan we klaar om u te helpen. Neem alstublieft contact met ons op via de rubriek 'Contact opnemen'.
Bewaar het beschadigde artikel, omdat we mogelijk om foto's van de schade zullen vragen om te helpen bij verdere stappen en om dit in de toekomst te voorkomen.
Zodra we hebben onderzocht wat er is gebeurd, zullen we u per e-mail op de hoogte brengen van de vervolgstappen.
Soms versturen we artikelen apart om te voorkomen dat vertragingen bij één artikel de rest van uw bestelling beïnvloeden. Het ontbrekende artikel kan dus apart zijn verzonden.
Uw bevestigingsmail bevat een lijst van de verzonden artikelen. Als het ontbrekende artikel niet wordt vermeld, moet u wellicht langer wachten op de levering.
Als het artikel wel is verzonden, neem dan contact op via de rubriek 'Contact opnemen' om onze klantenservice op de hoogte te stellen, zij helpen u graag verder.