Hulpcentrum

Wat wilt u graag weten?

Meest gestelde vragen

Kan ik een bestelling naar een ander adres laten sturen?

Ja, tijdens het afrekenen kunt u het afleveradres kiezen. Als u bent ingelogd op uw account, wordt de bestelling naar het standaardadres verzonden, maar u kunt een nieuw adres toevoegen door op 'Een nieuw adres toevoegen' te klikken. U kunt het afleveradres onderscheiden van het factuuradres.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zodra u uw bestelling heeft geplaatst, kunnen we deze niet meer wijzigen. Neem echter contact op met onze klantenservice via de rubriek 'Contact opnemen'.

Ik heb een defect artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Onze oprechte excuses voor deze situatie; we streven ernaar al onze klanten artikelen van de hoogste kwaliteit te bieden. Neem contact op met onze klantenservice via de rubriek "Contacteer ons" en geef ons meer informatie zodat we het probleem kunnen onderzoeken.

Om het proces te versnellen, zou het nuttig zijn als u de volgende informatie bij de hand heeft voordat u contact met ons opneemt. Geen zorgen als u deze niet bij de hand heeft, we kunnen u helpen zodra u contact met ons opneemt.

  • Bestelnummer
  • Productcode
  • Beschrijving van het defect
  • Ondersteunende afbeeldingen van het defect, indien beschikbaar

Zodra we het probleem hebben onderzocht, informeren we u per e-mail over de te nemen stappen.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen. Wat moet ik doen?

Het spijt ons oprecht dat dit is gebeurd. Fouten kunnen voorkomen, maar we lossen dit graag voor u op. Neem alstublieft contact met ons op via de rubriek 'Contact opnemen'. Om het probleem op te lossen, hebben we de volgende informatie nodig:

  • Bestelnummer
  • Ontvangen artikel
  • Besteld artikel

Zodra we het probleem hebben geïdentificeerd, laten we u weten per e-mail welke stappen we zullen nemen.

Hoe kan ik voor mijn bestelling betalen?

We bieden verschillende online betaalmethoden aan om het voor onze klanten makkelijker te maken om bestelling te plaatsen.

Bij het afrekenen kunt u uw favoriete betaalmethode selecteren. Om de veiligheid van de aankopen van onze klanten te waarborgen, voeren we een validatie en autorisatie uit, zowel van onze kant als van de kaartuitgever.

Moet ik BTW betalen?

BTW is al betaald voor bestellingen binnen de Europese Unie.

Voor bestellingen buiten de EU raden we u aan contact op te nemen met uw lokale douanekantoor voor meer informatie, aangezien douanebeleid en procedures sterk kunnen variëren per land.

Wat zijn de richtlijnen voor promotiecodes?

Elke standaard promotiecode kan slechts één keer worden gebruikt. De volgende informatie is van toepassing op kortingscodes verkregen via campagnes in onze nieuwsbrieven, sociale media en andere kanalen:

  • Per bestelling mag slechts één vouchercode worden gebruikt.
  • Controleer de vervaldatum van uw promotiecode.
  • Sommige promotiecodes kunnen niet worden gebruikt voor de aankoop van afgeprijsde artikelen.
  • Promotiecodes zijn mogelijk alleen geldig voor specifieke producten en categorieën.
  • Promotiecodes kunnen beperkt zijn tot een minimale bestelwaarde.
  • Bij het retourneren van artikelen behouden wij ons het recht voor om de geldigheid van uw promotiecode niet te verlengen.
Wat is de levertijd en wat zijn de verzendkosten?

U vindt de levertijden die horen bij onze verschillende bezorgopties, evenals de kosten afhankelijk van de bestemming, op onze 'Leveringen en verzenden' pagina. Standaard levering is gratis voor bestellingen boven €75 in de Benelux.

Hoe kan ik de bezorgstatus van mijn bestelling checken?

Zodra uw bestelling is geaccepteerd, sturen we u een e-mail met een trackinglink, zodat u de voortgang kunt volgen. Klik op de link om de status van uw bestelling te bekijken.

Kan ik een artikel retourneren als ik het niet meer wil?

We streven ernaar dat al onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankopen. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen aan ons retourneren, mits het product ongeopend, intact en met alle labels eraan nog aanwezig is.

Gepersonaliseerde items kunnen niet worden geretourneerd. Voor meer informatie kunt u de 'Retouren' pagina raadplegen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na het retourneren?

Na de verwerking en acceptatie van uw retour, ontvangt u uw terugbetaling binnen vijf werkdagen op uw rekening. Als u na 10 werkdagen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via de rubriek 'Contact opnemen'.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Indien u geen exclusieve aanbiedingen en promoties meer wenst te ontvangen, kunt u inloggen op uw account en de optie 'Nieuwsbriefvoorkeuren' selecteren om uw voorkeuren aan te passen.

Welke acties onderneemt Canterbury op het gebied van duurzaamheid?

We streven ernaar een nog milieuvriendelijker bedrijf te worden en nemen voortdurend stappen om onze duurzaamheidsdoelen te bereiken. Voor meer informatie over onze specifieke acties, bezoek de 'Duurzaamheid' pagina op onze website.