Retourneren en terugbetalingen

Wat wilt u graag weten?

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

Raadpleeg onze 'Retourbeleid' pagina voor gedetailleerde informatie.

Als u nog steeds hulp nodig heeft of andere vragen heeft, staat ons klantenserviceteam voor u klaar. Neem contact met hen op via de rubriek 'Contact opnemen'.

Hoe kan ik mijn product(en) retourneren?

U kunt uw retour regelen via de 'Retouren' pagina. Voor meer informatie kunt u deze pagina raadplegen.

Kan ik een artikel retourneren als ik het niet meer wil?

We streven ernaar dat al onze klanten volledig tevreden zijn met hun aankopen. Als u niet tevreden bent met uw aankoop, kunt u deze binnen 30 dagen aan ons retourneren, mits het product ongeopend, intact en met alle labels eraan nog aanwezig is.

Gepersonaliseerde items kunnen niet worden geretourneerd. Voor meer informatie kunt u de 'Retouren' pagina raadplegen.

Wat gebeurt er nadat ik mijn artikel heb geretourneerd?

Zodra we uw retour hebben ontvangen, controleren we deze en informeren we u over de verdere stappen via e-mail.

Wanneer krijg ik mijn geld terug na het retourneren?

Na de verwerking en acceptatie van uw retour, ontvangt u uw terugbetaling binnen vijf werkdagen op uw rekening. Als u na 10 werkdagen nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice via de rubriek 'Contact opnemen'.