Garantie

In overeenstemming met de EU Omnibus Richtlijn kan elk defect artikel dat op canterbury.nl is gekocht en binnen de afgelopen twee jaar is geleverd, onderhevig zijn aan een retourautorisatie. Gedetailleerd aankoopbewijs is nog steeds vereist.

Als u een garantieclaim wilt indienen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail en verstrek de volgende informatie:

  • Uw voornaam en achternaam
  • Uw bestelnummer of bon
  • Datum van ontvangst
  • Duidelijke foto's van het defect, evenals de artikelcode (alfanumeriek code op het productlabel) en het gehele product.


Voor elk defect artikel ontvangen binnen de laatste 30 dagen en waarvan de garantieclaim is goedgekeurd door onze diensten, zullen wij u volledig terugbetalen, zonder extra kosten.

Als uw aankoop ouder is dan 30 dagen, maar minder dan twee jaar, kan onze klantenservice u een op maat gemaakte oplossing bieden.

Het is belangrijk op te merken dat we geen vergoeding kunnen geven voor beschadigde producten om andere redenen zoals nalatigheid, onjuist gebruik of normale slijtage. Bovendien komen klanten die het product buiten onze online winkel hebben gekocht niet in aanmerking voor compensatie.